Vanaf 1994 uw partner voor uw ondernemings­administratie.

De Geschiedenis

De fundamenten van het kantoor vinden hun oorsprong in het jaar 1994, toen door de oprichters van het kantoor beslist werd om een boekhoudportefeuille uit de Brugse Regio over te nemen. Dit resulteerde in een kantoor waar toen al een 12 tal mensen van start konden gaan.

Korte tijd nadien deed zich de gelegenheid voor om een tweede kantoor over te nemen ten zuiden van Brugge. Op deze manier konden wij met een team van 14 mensen , verspreid over noord en zuid van Brugge, van start gaan en de klanten een optimale , dicht bij deur, oplossing bieden voor hun dagdagelijkse boekhouding.

Na een aantal jaren ontstond de opportuniteit intrek te nemen in de huidige locatie aan de Torhoutse Steenweg te Sint-Andries Brugge . Deze locatie koppelt een centrale, strategische ligging ( tussen het zuiden en het Noorden van de Brugse Regio) aan een vlotte bereikbaarheid (vlakbij expressweg richting Zeebrugge, en slechts op 5 minuten rijden van de E40). Zie ook de rubriek bereikbaarheid.

Deze gebouwen vormden de ideale grondvesten voor de verdere expansie van het kantoor. Intussen is een dertigtal mensen bezig met de dienstverlening en mag met recht en rede gesteld worden dat Cormafisk een begrip geworden is binnen en buiten de regio.

De Toekomst

Aangezien de tijd voor niemand stilstaat wordt ook binnen ons kantoor gezorgd voor de continuïteit van de werking en de dienstverlening naar onze klanten. Daarom staat, naast de gevestigde waarden binnen ons kantoor, intussen een team van enthousiaste en gedreven collega's klaar om de toekomst te verzekeren . 

In de toekomst wil Cormafisk verder werken aan een sterke dienstverlening naar onze klanten. Dit doen we samen met het volledige team. Om het team duurzaam uit te bouwen en te versterken, tekende Cormafisk in op een project van ESF (Vlaanderen en Europa).
Tijdens dit project werken we op vier verschillende domeinen:

  1. Een sterk onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers
  2. Een stimulerend loopbaanbeleid waar de medewerker als mens centraal staat
  3. Kennisdeling en -borging bevorderen tussen, bij en voor medewerkers
  4. Naar een coachende leiderschapsstijl

Dit project wordt mogelijk gemaakt dankzij de financiële steun vanuit ESF (Vlaanderen en Europa).

Team 1

Thomas Van Overbeke

Bestuurder - Teamlead


Dany Lannoo

Bestuurder - Teamlead
Deblauwe Bieke
Boekhoudster
Dendooven Isabella
Boekhoudster
Derycke Christine
Boekhoudster
Gydé Gaëlle
Boekhoudster
Michiels Sabine
Boekhoudster
Pauwelyn Elise
Boekhoudster
Valcke Anne
Boekhoudster
Van Rijckeghem Greta
Boekhoudster
Vanderleen Christine
Boekhoudster

Team 2

Kenny Demeester

Bestuurder - Teamlead


Johan Cortvriendt

Dossierbeheerder
Billiet Annelies
Management Assistent
De Pauw Broes
Boekhouder
Deloof Nicky
Boekhouder
Demeulenaere Jeroen
Boekhouder
Meyns Linda
Boekhoudster
Ramon Thiara
Boekhoudster
Rogiers Gwenny
Boekhoudster
Tanghe Sofie
Boekhoudster

Team 3

Geert Hedebouw

Bestuurder - Teamlead


Martin Maes

Dossierbeheerder
Bogaert Jan
Boekhouder
De Jaeger Nichola
Boekhouder
Devolder Evelyne
Boekhoudster
Goes Nathalie
Boekhoudster
Micholt Katleen
Boekhoudster
Neels Dirk
Boekhouder
Rabaey Martine
Boekhoudster
Vandewiele Julie
Boekhoudster

Receptie

Vanhoorne Isabel
Medewerkster Onthaal En Administratie
Lateste Jannicq
Medewerkster Onthaal En Administratie
boekhouding en fiscaliteit te Brugge

Volg ons op Facebook

Bezoek Facebook

Praktische informatie
Contacteer ons

website door geselle.be