• CORMAFISK

    bij ons is uw bedrijfsadministratie in goede handen

Boekhouding

Verwerking van de administratieve verplichtingen van A tot Z, van document tot en met balans. Dit zowel intern (bijwerking bij ons op kantoor) als ter plaatse in uw onderneming. Naargelang uw wensen doen wij hiervoor beroep op onze in-huis software, op ‘cloud’-software of op uw eigen pakket.

Fiscaliteit

  • BTW: aangiften, diverse listings, algemene administratie, advies i.v.m.correcte facturatie en aftrek, BTW-bouwaangiften., enz.
  • Personenbelasting en vennootschapsbelasting: opmaak aangiftes, fiscaal advies, optimalisatie en bijstand fiscale controles.
  • Begeleiding en eerstelijnsadvies m.b.t. registratierechten, successie en schenkingen.

Bedrijfsadvies

  • Eerstelijnsadvies voor starters en vervullen van de formaliteiten bij de opstart van een eenmanszaak, vennootschap, VZW,…
  • Opmaak financieel plan en/of haalbaarheidsstudie.
  • Assistentie bij de optimalisering van de bedrijfsadministratie en financiën.
  • Begeleiding bij overnames.
  • Eerstelijns juridische bijstand bij bedrijf gerelateerde materies.

Doelgroepen

Het grootste deel van onze klanten bestaat uit uit K.M.O.’s en middelgrote ondernemingen (zowel eenmanszaken als vennootschappen), VZW’s en andere verenigingen.

Iedere dossierbeheerder binnen het Cormafisk-team heeft zich, via jarenlange ervaring en doorgedreven bijscholing, een aantal specialiteiten toegeëigend wat de optimale begeleiding voor uw dossier garandeert.

In ons kantoor zijn onder meer cliënten uit volgende sectoren ondergebracht (niet-limitatieve lijst):

  • Transport en logistiek
  • Vrije beroepen (alle mogelijke disciplines)
  • Sport- en cultuurverenigingen
  • Immobiliën
  • Aannemers
  • Horeca
  • Consultancy
  • Webdesign

Waarom kiezen voor Cormafisk

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat.

24 jaar

ervaring in persoonlijke begeleiding
en financieel advies

Tijdsbesteding aan administratie

wij kunnen u helpen met tijdsbesparende tips, zodanig dat u zich zoveel mogelijk kan toeleggen op de kernactiviteiten van uw onderneming

25%

van uw actieve uren

Gemiddelde Belgische belastingdruk

betaal niet meer belastingen dan nodig, dankzij onze fiscale know-how

45%

Kans dat uw dossier dit jaar fiscaal wordt nagezien

voor uw dossier wordt ingediend, passeert het door de handen van ons vakkundig team

18%

Nieuwsitems


  • Een smartphone van de zaak? Splits de factuur op
    zondag, 27 mei 2018
  • Minimumbezoldiging bedrijfsleider: nieuwe regels nu al gewijzigd
    woensdag, 16 mei 2018
  • Onroerende verhuur met btw binnenkort mogelijk
    zondag, 13 mei 2018
  • Aangifte personenbelasting 2018
    donderdag, 10 mei 2018
  • GDPR: Moet ik datalekken melden?
    maandag, 07 mei 2018
  • Kortere termijnen voor opzeg door werkgever
    vrijdag, 04 mei 2018
  • Eigen werk in onroerende staat: jezelf btw aanrekenen is niet meer altijd nodig
    dinsdag, 24 april 2018
  • Een algemene vergadering zonder formele oproeping?
    donderdag, 19 april 2018
  • Welke verplichtingen brengt onbeperkte aansprakelijkheid met zich mee voor de jaarrekening?
    vrijdag, 13 april 2018
  • Hoe worden meerwaarden op aandelen belast vanaf 2018?
    donderdag, 05 april 2018
Praktische informatie
Contacteer ons

website door geselle.be